Sinne Kinderopvang

Sinne biedt kinderopvang in Leeuwarden en omgeving. Je kunt bij ons terecht voor de dagelijkse opvang van kinderen vanaf 10 weken tot 12 jaar. We zijn er van overtuigd dat elk kind uniek is, krachtig en nieuwsgierig. Bij ons zijn de kinderen altijd het stralend middelpunt!

Onze locatie Sinne Pikemar in Zuiderburen bestaat uit IKC Wynwizer, voor kinderen van 2 tot 12 jaar. Daarnaast bieden we dagopvang voor kinderen van 0 tot 4 jaar.

Meer weten over Sinne?

Ga dan naar www.sinnekinderopvang.nl